Uw No-Nonsense reclamestudio voor

Overtuigende en Heldere communicatie

 

...over NoOH en Robert van Dijk

In de zomer van 2008 start Robert van Dijk met Reclamestudio NoOH (spreek uit no-oo-haa). Robert van Dijk is dan inmiddels 20 jaar werkzaam in de reclame en communicatiebranche.


Na de opleiding NK-MTS St. Lucas in 1988 te hebben afgerond is Robert gaan werken bij Globe Reclame in Nuland. Dit was een zeefdrukkerij welke later zich is gaan specialiseren in reclame langs de weg. Zeefdruk voorbereiding en vormgeving van billboards in de weilanden behoorde tot de werkzaamheden. Maar zoals een ieder beginnend werknemer moest Robert ook mee “de wei in” om de borden te gaan plaatsen.


Na een jaar gewerkt te hebben bij Globe Reclame werd Robert van Dijk - reclame & ontwerp opgestart in Ammerzoden. Een reclamebureau wat vrij snel uitgroeide tot een beletteringsbedrijf gespecialiseerd in auto- en winkelbeletteringen en uiteraard het realiseren en plaatsen van reclameborden. Met als eerste grote opdracht het bouwbord van 120 m2 wat voor Skala Home Electronics geplaatst werd in den Bosch langs de A2. Voor die tijd een Mega-Project.


Na vijf jaar zelfstandig Signmaker te zijn geweest, werd deze onderneming overgenomen door Retailteam BV in den Bosch. Een nagenoeg zelfstandige poot binnen het full-service bureau zou dit op moeten gaan leveren. De signing voor grote retailers en inkooporganisaties werden door Retailteam belettering uitgevoerd. Echter de ontwikkelingen binnen deze branche en de investeringen die daarmee gedaan zouden moeten worden deed de toenmalige directie besluiten deze tak weer af te stoten. Robert van Dijk bleef echter hangen en verdiepte zich in het vak Destop Publishing met als specialisatie Retail. Na de enorme groei van Retailteam ging Robert zich steeds breder inzetten binnen de organisatie. Ondersteunde jonge DTP-ers en volgde op de voet de ontwikkelingen binnen de branche en de organisatie. Dit bestond mede uit rechearch bij automatiseringsprojecten en overnames. Automatisering op gebied van Colormanagement, Certified PDF en Digital Printing. Digital-Printing op high level met de nieuwste en meest geavanceerde machines van Canon. De ervaring en know-how hebben dan ook bijgedragen tot het ontstaan van PrintConcepts.nl en ORC.nl, beide organisaties die nauw verband hielden met The-Line, de nieuwe naam voor Retailteam BV. De groei van The-Line, de wisselingen binnen het management en de verandering van de bedrijfsstructuur hebben Robert van Dijk doen besluiten Reclamestudio NoOH op te starten.


NoOH wat staat voor No-Nonsense, overtuiging en helderheid binnen de communicatie. Mensen die Robert van Dijk kennen zullen NoOH ook uitleggen als “geen geouwehoer!”. Robert van Dijk die persoonlijk ook graag duidelijke en begrijpelijke taal hanteert en de gebakken lucht binnen de branche laat voor wat het is...


Overtuig uwzelf en maak kennis met Reclamestudio NoOH oftewel Robert van Dijk.

web

dtp